O serie de posturi de televiziune și de radio care au fost închise de guvern în urma  tentativei eșuate de lovitură de stat din 15 iulie urmare a  legăturilor lor cu mișcarea bazată pe credință Gülen, au fost vândute grupului pro-guvernamental Turkuvaz Media fără  licitație, a informat ziarul Cumhuriyet, joia trecută.

Un total de 86 de posturi media, inclusiv posturi de televiziune și radio, ziare, reviste și agenții de știri, au fost închise prin decret guvernamental din cauza presupuselor legături cu mișcarea Gülen după 15 iulie, în timp ce guvernul acuza mișcarea de coordonarea tentativei de lovitură de stat. Mișcarea neagă categoric acuzația.

Unele dintre aceste posturi media, cum ar fi: Samanyolu TV, Kanaltürk TV, Burç FM, Kanaltürk Radyo, Radyo Mehtap și Radyo Cihan, au fost vândute Grupului Turkuvaz Media fără licitație, potrivit Cumhuriyet.

Cotidianul a menționat că și restul de organe mass-media vor fi vândute prin aceeași metodă.